Chytré řešení pro podniky s více pobočkami
Digitální správa dárkových karet
Kontaktujte nás Požádejte o demo verziWebové řešení pro správu dárkových karet nabízí podnikům s více pobočkami snadné a rychlé vydávání a proplácení jejich dárkových karet. SmartGifty také poskytuje možnost přidání věrnostního modulu pro personalizované věrnostní programy. Vše, co potřebujete, je přístup k internetu, uživatelské jméno a heslo.
Chytré výhody
Webové řešení
Protože je SmartGifty webový, není potřeba instalovat API připojení k pokladnám, takže náklady na implementaci jsou mnohem nižší a čas kratší. Kromě internetu je potřeba pouze čtečka čárových kódů nebo ruční terminál.
Vydání a proplacení na jednom místě
Přístupy na více pobočkách umožňují různým pobočkám okamžitě vydávat a uplatňovat dárkové karty, kontrolovat počet vydaných a uplatněných karet každý den a mít nepřetržitý přehled o transakcích pro konkrétní pobočku.
Správa více poboček
S přístupem ke správě nebo marketingu získáte nepřetržitý přehled o obchodech s dárkovými kartami ve všech připojených lokalitách v reálném čase. SmartGifty pomáhá při efektivním plánování budoucích marketingových aktivit (speciální design tematických karet, funkce věrnostního programu, nastavení happy hours a podpora prodeje v určitých obdobích…).
Věrnostní program jako jednoduché příslušenství
Kromě správy dárkových karet nabízí SmartGifty také jednoduchý způsob, jak začít s věrnostními programy. Věrnostní modul může zahrnovat vyplácení peněz, sběr bodů a další. Poskytuje vhled do chování zákazníků a možnost lepší a personalizované komunikace se zákazníky.
Hlavní výhody
Vše v jednom
- Dárková karta a/nebo věrnostní karta
- Vydávání, uplatňování a správa dárkových a věrnostních karet
- Speciálně vyvinuté pro firmy, které působí na více lokalitách.
- Sledujte cestu svých zákazníků od získávání nových zákazníků s dárkovou kartou až po zvyšování míry návratnosti zákazníků s věrnostní kartou
- Personalizujte svou komunikaci a dosáhněte vyšších příjmů
Transparentnost
- Všechny částky a nákupy jsou zaznamenávány v reálném čase.
- Systém se snadno používá a je plně digitalizován.
- Víceúrovňový přístup zahrnuje přehled podle jednotlivých lokalit s různými přístupovými právy, správu všech lokalit a účetnictví.
Bezpečnost
- S řadou bezpečnostních prvků systému zaručujeme bezpečné a spolehlivé používání
- Uživatelsky přívětivá platforma pro online správu umožňuje zobrazit všechna relevantní data 24/7 s předdefinovanými úrovněmi přístupu.
Propojitelnost
- Snadno propojitelné s různými poskytovateli třetích stran prostřednictvím rozhraní API nebo nástroje pro automatizaci marketingu pro automatizovanou a personalizovanou komunikaci se zákazníky.
- Přečtěte si více o našem řešení marketingové automatizace zde.
Vy jste se ptali, my jsme odpověděli
Co je SmartGifty pro podniky s více pobočkami?
SmartGifty je digitalizované řešení pro správu dárkových karet, které se používá v různých nákupních centrech a firmách po celé Evropě. SmarGifty vám může nabídnout snadný způsob, jak propojit všechny vaše provozy s jednou dárkovou kartou a jedním věrnostním programem – jednoduše, rychle a snadno. Vše, co potřebujete, je přístup k internetu, uživatelské jméno a heslo. Může fungovat zcela samostatně nebo může být integrován s vaším stávajícím softwarem (prostřednictvím připojení API).
Co máme na mysli pod pojmem podniky s více pobočkami?
SmartGifty je digitalizované řešení pro správu dárkových karet, které se používá v různých nákupních centrech a firmách po celé Evropě. SmarGifty vám může nabídnout snadný způsob, jak propojit všechny vaše provozy s jednou dárkovou kartou a jedním věrnostním programem – jednoduše, rychle a snadno. Vše, co potřebujete, je přístup k internetu, uživatelské jméno a heslo. Může fungovat zcela samostatně nebo může být integrován s vaším stávajícím softwarem (prostřednictvím připojení API).
Jak dlouho trvá implementace SmartGifts ve všech pobočkách?
Aplikace SmartGifty je plně vyvinutá, otestovaná a připravená k provozu ihned po spuštění. Implementace závisí především na tom, jak rychle dokážete poskytnout potřebné informace. Nastavení trvá v průměru od 2 týdnů do přibližně 2 měsíců.
Jaké jsou hlavní výhody pro podnik s více provozovnami?
SmartGifts nabízí víceúrovňový přístup, poskytuje nepřetržitý přehled v reálném čase o všech transakcích s dárkovými kartami a věrnostními programy, vytváří pozitivní vztah mezi vaší značkou a zákazníky, zvyšuje míru návratnosti zákazníků, generuje nové zákazníky a další příjmy. Díky němu můžete odměňovat klienty a začít s nimi komunikovat, abyste jim poskytli personalizovaný zážitek. Řešení vám také poskytuje různé statistiky, které vám pomohou plánovat efektivní marketingové aktivity v budoucnu.
Věrnostní programy se SmartGifts?
Aplikaci SmartGifty lze snadno aktualizovat tak, aby nabízela různé věrnostní programy. Věrnostní modul (doplněk) pro vlastní cash-back program lze přidat na jedno nebo více míst podle vašich potřeb a požadavků. Svým zákazníkům můžete snadno nabídnout, aby začali sbírat body nebo získávali cash-back na základě vlastních personalizovaných pravidel (například: 50% sleva při 10. návštěvě). Pro ještě lepší správu vašich zákazníků nabízíme také systém automatizace marketingu.
Ještě jsme vás nepřesvědčili?
Dárkové karty v číslech
růst v používání digitálních dárkových karet
všech spotřebitelů letos zakoupí nebo obdrží dárkovou kartu
dárkových karet je využito během 60 dní od zakoupení
firem používá dárkové karty jako zaměstnanecký benefit
zákazníků utratí víc, než je hodnota jejich dárkové karty