Chytré řešení pro podniky s více pobočkami

Digitální správa dárkových karet

Kontaktujte nás Požádejte o demo verzi

Webové řešení pro správu dárkových karet nabízí podnikům s více pobočkami snadné a rychlé vydávání a proplácení jejich dárkových karet. SmartGifty také poskytuje možnost přidání věrnostního modulu pro personalizované věrnostní programy. Vše, co potřebujete, je přístup k internetu, uživatelské jméno a heslo.

Chytré výhody

Webové řešení

Protože je SmartGifty webový, není potřeba instalovat API připojení k pokladnám, takže náklady na implementaci jsou mnohem nižší a čas kratší. Kromě internetu je potřeba pouze čtečka čárových kódů nebo ruční terminál.

Vydání a proplacení na jednom místě

Přístupy na více pobočkách umožňují různým pobočkám okamžitě vydávat a uplatňovat dárkové karty, kontrolovat počet vydaných a uplatněných karet každý den a mít nepřetržitý přehled o transakcích pro konkrétní pobočku.

Správa více poboček

S přístupem ke správě nebo marketingu získáte nepřetržitý přehled o obchodech s dárkovými kartami ve všech připojených lokalitách v reálném čase. SmartGifty pomáhá při efektivním plánování budoucích marketingových aktivit (speciální design tematických karet, funkce věrnostního programu, nastavení happy hours a podpora prodeje v určitých obdobích…).

Věrnostní program jako jednoduché příslušenství

Kromě správy dárkových karet nabízí SmartGifty také jednoduchý způsob, jak začít s věrnostními programy. Věrnostní modul může zahrnovat vyplácení peněz, sběr bodů a další. Poskytuje vhled do chování zákazníků a možnost lepší a personalizované komunikace se zákazníky.

Hlavní výhody

Vše v jednom

  • Dárková karta a/nebo věrnostní karta
  • Vydávání, uplatňování a správa dárkových a věrnostních karet
  • Speciálně vyvinuté pro firmy, které působí na více lokalitách.
  • Sledujte cestu svých zákazníků od získávání nových zákazníků s dárkovou kartou až po zvyšování míry návratnosti zákazníků s věrnostní kartou
  • Personalizujte svou komunikaci a dosáhněte vyšších příjmů

Transparentnost

  • Všechny částky a nákupy jsou zaznamenávány v reálném čase.
  • Systém se snadno používá a je plně digitalizován.
  • Víceúrovňový přístup zahrnuje přehled podle jednotlivých lokalit s různými přístupovými právy, správu všech lokalit a účetnictví.

Bezpečnost

  • S řadou bezpečnostních prvků systému zaručujeme bezpečné a spolehlivé používání
  • Uživatelsky přívětivá platforma pro online správu umožňuje zobrazit všechna relevantní data 24/7 s předdefinovanými úrovněmi přístupu.

Propojitelnost

  • Snadno propojitelné s různými poskytovateli třetích stran prostřednictvím rozhraní API nebo nástroje pro automatizaci marketingu pro automatizovanou a personalizovanou komunikaci se zákazníky.
  • Přečtěte si více o našem řešení marketingové automatizace zde.

Vy jste se ptali, my jsme odpověděli

Co je SmartGifty pro podniky s více pobočkami?

SmartGifty je digitalizované řešení pro správu dárkových karet, které se používá v různých nákupních centrech a firmách po celé Evropě. SmarGifty vám může nabídnout snadný způsob, jak propojit všechny vaše provozy s jednou dárkovou kartou a jedním věrnostním programem – jednoduše, rychle a snadno. Vše, co potřebujete, je přístup k internetu, uživatelské jméno a heslo. Může fungovat zcela samostatně nebo může být integrován s vaším stávajícím softwarem (prostřednictvím připojení API).

Co máme na mysli pod pojmem podniky s více pobočkami?

SmartGifty je digitalizované řešení pro správu dárkových karet, které se používá v různých nákupních centrech a firmách po celé Evropě. SmarGifty vám může nabídnout snadný způsob, jak propojit všechny vaše provozy s jednou dárkovou kartou a jedním věrnostním programem – jednoduše, rychle a snadno. Vše, co potřebujete, je přístup k internetu, uživatelské jméno a heslo. Může fungovat zcela samostatně nebo může být integrován s vaším stávajícím softwarem (prostřednictvím připojení API).

Jak dlouho trvá implementace SmartGifts ve všech pobočkách?

Aplikace SmartGifty je plně vyvinutá, otestovaná a připravená k provozu ihned po spuštění. Implementace závisí především na tom, jak rychle dokážete poskytnout potřebné informace. Nastavení trvá v průměru od 2 týdnů do přibližně 2 měsíců.

Jaké jsou hlavní výhody pro podnik s více provozovnami?

SmartGifts nabízí víceúrovňový přístup, poskytuje nepřetržitý přehled v reálném čase o všech transakcích s dárkovými kartami a věrnostními programy, vytváří pozitivní vztah mezi vaší značkou a zákazníky, zvyšuje míru návratnosti zákazníků, generuje nové zákazníky a další příjmy. Díky němu můžete odměňovat klienty a začít s nimi komunikovat, abyste jim poskytli personalizovaný zážitek. Řešení vám také poskytuje různé statistiky, které vám pomohou plánovat efektivní marketingové aktivity v budoucnu.

Věrnostní programy se SmartGifts?

Aplikaci SmartGifty lze snadno aktualizovat tak, aby nabízela různé věrnostní programy. Věrnostní modul (doplněk) pro vlastní cash-back program lze přidat na jedno nebo více míst podle vašich potřeb a požadavků. Svým zákazníkům můžete snadno nabídnout, aby začali sbírat body nebo získávali cash-back na základě vlastních personalizovaných pravidel (například: 50% sleva při 10. návštěvě). Pro ještě lepší správu vašich zákazníků nabízíme také systém automatizace marketingu.

Ještě jsme vás nepřesvědčili?

Dárkové karty v číslech

Č. 1 ​​nejžádanějším dárkem během svátků jsou dárkové karty
200 %
růst v používání digitálních dárkových karet
93 %
všech spotřebitelů letos zakoupí nebo obdrží dárkovou kartu
90 %
dárkových karet je využito během 60 dní od zakoupení
83 %
firem používá dárkové karty jako zaměstnanecký benefit
72 %
zákazníků utratí víc, než je hodnota jejich dárkové karty